Metoda

Nasza innowacyjna metoda NeuronBooster™ wykorzystuje najnowsze badania z Neurokogniwistyki oraz Psychologii Poznawczej. W czasie kursów uczniowie przyswajają wiedzę z języka angielskiego metodą "Direct", a także zdobywają niezbędne kompetencje z zakresu uczenia się oraz realizacji celów. Dzięki tym kompetencjom będą mogli  spełnić swoje najbardziej ambitne marzenia i osiągnąć sukces we wszystkich dziedzinach życia. Nasi uczniowie staną się pewni siebie i swoich możliwości co znacznie poszerzy ich horyzonty. Uczymy w duchu słów Świętego Jana Pawła II "Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali". 

Mindset

 
Badania amerykańskiej profesor psychologii Carol Dweck z Uniwersytetu Stanford są kluczowym elementem, wykorzystanym w naszych kursach, niezbędnym do osiągnięcia celu jakim jest nauczenie się nowego języka lub realizacji innego złożonego celu. Jej badania nad "Implicit Theories of Intelligence" wykorzystujemy żeby pomóc uczniom przełamać wszelkie lęki oraz negatywne nastawienie do podjęcia wysiłku. Dzięki zastosowanym technikom uczniowie poprawią:
 Motywacje
- Ambitne cele
- Reakcje na wyzwania
- Radzenie z porażkami
- Zdolności przystosowania 
 
  Self-esteem (Poczucie własnej wartości)
- Pozytywne i stabilne
- Świadomość swojej inteligencji
- Wzrost satysfakcji z wyzwań
 
Performance - (Wyniki w nauce)
- Badania wskazują na możliwy 25% wzrost wyników na egzaminach ( z roku na rok) 
- Badania wskazują na możliwy 25% wzrost odporności po porażce
 
Do badań naukowych dokładamy sporą dawkę praktyki i doświadczeń, zdobytych w najtrudniejszych warunkach przez żołnierzy Navy Seals. Żołnierze tej elitarnej jednostki słyną z niesamowitych osiągnięć i realizacji często "niemożliwych" celów. Nasze kursy dla młodzieży zbudowane są w oparciu o 11 technik i strategii wykorzystywanych przez te jednostki. Uczniowie będą mieli okazje poznać i przyswoić te techniki, które pomogą im w edukacji i realizacji celów. 
 
Słowa i nauczanie Świętego Jana Pawła II są dla nas wyznacznikiem i drogowskazem, który pragniemy zaimplementować w naszym podejściu do nauczania i życiu codziennym:
 
"Nie lękajcie się"
 
"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali"
 
"Praca nie może być traktowana - nigdy i nigdzie - jako towar, bo człowiek nie może            dla człowieka być towarem"
 
"Brońmy się przed pozorami miłości, nie miłujmy słowem i językiem, ale czynem i                prawdą"

Direct Method

Metoda Direct polega na nauczaniu komunikowania się w obcym języku. Cel osiągany jest poprzez minimalizację używania języka ojczystego oraz ćwiczenie refleksów lingwistycznych. Prowadzi to do myślenia w obcym języku i przyswojeniu go w naturalny sposób. Silny nacisk położony jest na mówienie i słuchanie. Przez większą część lekcji uczniowie prowadzą kontrolowany dialog z nauczycielem w języku angielskim. Nauczyciel pilnuje poprawności wymowy, odpowiedniego użycia słówek oraz gramatyki co motywuje uczniów do zwracania uwagi aby poprawnie budować pełne zdania i szybko przyswoić materiał. Uczniowie są w stanie szybko wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce.

Neuroplacticity and Neuron Health

W mózgu mamy około 100 miliardów neuronów, w przybliżeniu tyle samo co gwiazd w Drodze Mlecznej. Neurony składają się z 3 głównych części: ciała komórki (soma), dendrytów oraz aksonu. Soma to główna część neuronu, która podtrzymuje życie komórki, zawiera jądro oraz przechowuje informacje o DNA.  Dendryty (podobne do gałęzi drzew)  wychodzą z ciała komórki, służą do zbierania sygnałów od innych neuronów i mogą urosnąć do kilkuset mikrometrów. Akson to żywy kabel o różnych długościach (od mikroskopijnych do takich, które biegną do stóp i mogą mieć dwa metry długości). Neurony wysyłają aksonami impulsy elektryczne z prędkościami od 3 do ponad 300 km na godzinę. 
Neurony połączone są z innymi neuronami przez synapsy, których może być nawet 40 000. Kiedy pomnożymy 100 miliardów przez 40 000 da nam to więcej połączeń niż jest gwiazd we Wrzechświecie. W kawałku mózgu o wielkości ziarenka piasku mamy około 100 000 neuronów i miliard połączeń. Do komunikacji neurony używają neuroprzekaźników np. acetylocholine, serotonine, dopamine, GABA, adrenaline, glutaminian. Badania pokazują, że aby wytworzyć nowe połączenia w mózgu i stworzenia odpowiednich map (np. przy nauce) potrzebne jest około 144 dni. Biorąc tę wiedzę pod uwagę, śmiało możemy wyrzucić do kosza wszelkie nowinki reklamujące szybkie i łatwe uczenie się języka i nie marnować pieniędzy. 
 
Wykorzystując wiedzę z badań nad mózgiem możemy proces uczenia się przyśpieszyć i zoptymalizować, nic jednak nie zastąpi systematyczności i ciężkiej pracy. Tak skomplikowana "maszyna" wymaga odpowiedniej troski i podejścia. W naszych kursach wykorzystujemy i przekazujemy wiedzę z badań prowadzonych przez m.in:
 
Prof. Michael Merzenich, Neuroscienitist, University of California
 
Dr. Jeffrey M. Schwartz, Psychiatrist, University of California
 
Dr. David Perlmutter, M.D.,  Neurologist, American College of Nutrition
 
Dr. Daniel Amen, M.D., Psychiatrist, Amen Clinics
 
Dr. Terry Wahls, M.D., Clinical professor of medicine, University of Iowa
 
Dr Barbara Oakley, Professor of Engineering, Oakland University
 
 
Uczniowie nasi poznają tajniki optymalnego odżywiania się i dbania o mózg, co pomoże im podejmować właściwe decyzje i przyśpieszyć procesy poznawcze mózgu. Kursy są przygotowane w taki sposób, aby połączenia pomiędzy neuronami i tworzenie map w mózgu były trwałe i możliwie jak najszybsze. 
 

Learning Theories and the Learning Process

Kursy przygotowaliśmy w oparciu o znane teorie i procesy uczenia się:
 
Reinforcement Theory
 - Zachowanie jest zależne od wcześniejszych doświadczeń
 - Pozytywne bodźce
 - Negatywne bodźce
 
Social Learning Theory
 - Nauka poprzez obserwacje innych, których uważamy za autorytety
 - Poczucie własnej skuteczności (Self-efficacy), wiara we własne możliwości przyswojenia wiedzy
 - Perswazja werbalna i odpowiednie zachęcenie do podjęcia wysiłku nauki
 - Weryfikacja logiczna i percepcja związku pomiędzy nowym zadaniem i zadaniem już przyswojonym
 - Modelowanie i wymiana wiedzy pomiędzy uczniami, którzy już przyswoili dany materiał
 - Przeszłe osiągnięcia i budowanie historii osiągnięć
 
Goal Theories
 - S.M.A.R.T.
 - Orientacja na uczenie się
 - Orientacja na rezultat/wydajność
 
Expectancy Theory (E * I * V = Effort)
 - Oczekiwania (Expectancy) - czy uczeń może i wierzy w swoją zdolność do przyswojenia materiału
 - Wynik (Instrumentality) - czy uczeń wierzy w obiecane wyniki szkolenia
 - Wartość końcowego wyniku (Valence) - czy wynik jest powiązany z wartością
 - Wysiłek (Effort)
 
Information Processing Theory
 - Informacja dociera do zmysłów
 - Informacja jest zachowana w pamięci krótkotrwałej
 - Informacja jest przekształcona do pamięci długotrwałej
 - Informacja jest wyszukiwana w pamięci i następuje sprężenie zwrotne
 
Biorąc pod uwagę powyższe teorie i różnice w stylach uczenia się, nasze kursy podzielone są na ściśle wyliczone moduły, które pozwalają nam utrzymać zainteresowanie uczniów i przyśpieszyć procesy poznawcze.  
 
 
 

SCRUM

Scrum to zwinny framework najczęściej używany do tworzenia bardzo skomplikowanych produktów np. systemów informatycznych. Przeznaczony jest dla zespołów od 3-9 członków, którzy rozbijają kompleksowe zadania na mniejsze fragmenty, które mogą zostać ukończone w określonych czasowo iteracjach. Każda iteracja przynosi spodziewany rezultat w postaci konkretnej dostarczonej wartości. Zespoły charakteryzują się samowystarczalnością oraz przestrzegają określonych zdarzeń, które muszą mieć miejsce w czasie iterakcji. Scrum opiera się na pięciu wartościach:
 
Odwaga
 
Skupienie
 
Zaangażowanie
 
Szacunek
 
Otwartość
 
Znakomite rezultaty w zarządzaniu projektami, które od wielu lat uzyskiwaliśmy dzięki Scrumowi, zachęciły nas do zaimplementowania tego frameworku do naszych kursów.
Copyright ©2019 Anglicus, All Rights Reserved.
Anglicus
Adres korespondencyjny: 522 Lubień, 32-433
Email: biuro@anglicus.pl
Tel: 530 569 947
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem